JAK HRAT za maga

24.04.2010 12:26

 

  •  

PVE Arcane Mage

Příspěvekod Doomed » úte 09. bře 2010 2:55:05

Zdravim mam tu navod jak robit PVE s Arcane magem... zdroj je z jednoho fora neni to cele moje prace !

Patch 3.2.2 !

Základem všeho je build:

jakožto arcane mage máte prakticky jen jednu možnost rozdělení talentů do jednotlivých stromů a tou je:

57 / 3 / 11 https://www.wowhead.com/?talent#of0ifu0hzxGuMxedcZbhf0o

Glyphy
Hned za talenty následuje jejich druhá záložka a tou jsou glyphy. Pro arcane maga nic složitého:
1) Glyph of Arcane Blast - jasně nejlepší glyph, který si můžete dát. Zvyšuje dmg buff stackům vašeho Arcane blastu o 3% - tedy na 18%
2) Glyph of Molten Armor - druhý nejsilnější glyph zvedajicí benefit z vašeho spiritu, tedy o 20% více spiritu se vám přelévá na crit raiting.
3) Glyph of Arcane Missile - v těsném závěsu, zvyšuje spell crit dmg bonus vaší Arcane Missile o 25%.

Jasní 3 vítězové našich glyphů... další nápady jako glyphy na mage armor, arcane power nebo mana gem nedoporucuju.

Dmg rotace a mana:

Základní a nejsilnější rotací pro arcane maga jest:

4x Arcane Blast + Arcane Missile (samozřejmě s procem Missile Barrage)
Pokud vám během 4 Arcane blastů neprocne MB, pak pokračujte v Arcane Blastech, dokud se tak nestane, nebude to zase tak často a na manu se to nyní dá nějaký ten čas vydržet.

Eco Mode ; )

Pokud vám začne docházet mana, pak situaci velmi pomůže změna rotace na XArcane Blast + Arcane Missile kdykoliv procne Missile Barrage. Pokud X dosáhne čísla 4, pak Arcane Barrage. Edited:(Ulehčíte své mana spotřebě i o 40% , DPS klesne CCA o 300-400, vše záleží na gearu)


Nikdy nepoužívejte Arcane missile pokud nemáte Missile Barrage buff.

Pokud se někam hýbete, vystřelne Arcane Barrage dřív, než-li vám spadnou stacky. Pokud vám díky této Arcane Barrage procne Missile Barrage, použijte Arcane Missile dříve, než-li začnete znovu stackovat Arcane Blasty.

Na zerg fáze s BL je vhodné zapnout všechny CDs (Arcane Power, Icy Veins, dmg trinket, haste pot) a spamovat pouze Arcane Blast .
Toto používám i na začátku fightu, kdy nejprve nastackuji 4x Arcane Blast, poté spustím Mirror Image (kvůli aggru, v budoucnu i kvůli dmg boostu z T10), zapnu všechny buffy a spamuji Arcane Blast. Někdy po 10s je již čas použít svůj první Mana Gem. Na konci dmg buffů spouštím Arcane Missile, která během té doby procla aspon 6x

Patch 3.2.2 nám zajistil, že Evocace není až tak nutné kouzlo (ano, pořád velmi důležité, ale ne smrtelně nezbytně vážně atd atd nutné).
Proto se s jejím použitím dá počkat buď na konec BL, nebo na konec Icy Veins (poslední vteřiny buffů) a nemusíte ji dávat hned, jak padnete pod 40% many. Idealně zapnout Icy Veins ve chvíli, kdy BL zbývá 20s a moci tak použít Evocaci v poslední sekundu obou buffů. Případně kdykoliv mezi různými fázemi, kdy máte méně než-li 40% many.

Enchanty:

Hlava - 30 spl power, 20 crit (Kirin Tor repka)
Ramena - 24 spl power, 15 crit (Hodir repka)
Back - 23 haste (enchanting)
Chesta - 10 all stats (enchanting)
Wristy - 30 spl power (enchanting)
Ruce - 28 spl power (enchanting)
Nohy - 50 spl power, 20 spirit (tailoring)
Boty - 8% movement speed, 15 stamina (tuskars vitality - enchanting - predevsím proto, že jediný jiný ench je icewalker 12hit a crit... ale hitu je hafo a crit je slabý)
Zbraň - 63 spl power 1H / Black Magic (cca 63 perma haste), 81 spl power Staffa (enchanting),
Pásek - nezapomínejte na socket navíc, který vám do pásku může vyrobit Blacksmither
Nemá cenu vymýšlet žádné šílenosti jako penetraci na cloak, hit na ruce, hit + crit na zbraň etc...

Gemy:

Meta socket - 21% crit raiting, +3% crit dmg
Rudý - 23 spl power
Oranžový - 12 spl power + 10 haste
Modrý - 12 spl power + 10 spirit


Staty a gear:

Raitingy:

1% Spell Hit = 26.2
1% Spell Haste = 32.8
1% Spell Critical Strike = 45.9

Hit raiting:

Hit je, i pro arcane maga, nejdůležitější dmg stat, ale samozřejmě jen do té doby, dokud nedosáhne hit capu, který je pro arcane maga (horde) 8% - tedy 210 raiting - tedy velice málo. Pro Aliky ještě o procento méně, poor those of them.
Dosáhnout hodnoty 210 u tohoto statu tedy není žádný problém, přesto je to váš prvořadý úkol a nesmíte ho zanedbat. Pokud máte náhodou víc, můžete buď vyměnit gear nebo trošku ubrat z talentů - napříkald vzít jeden talent z Arcane Focus a tak si posunout cap na 236 (9%) atd.
Celkový hit cap pro každého castera je 17% (446 raiting). Ve většině raidů však naleznete shadow priesta nebo sovu, kteří vám dávají 3% hitu, navíc máte 3% hitu ve frost talentech (Precision) a další 3% hitu můžete mít v arcane talentech (Arcane Focus), proto se náš hit cap posouvá až na oněch 8%. I tak noste v batuhu vždy pár itemů s hitem navíc pro případ, že jdete třeba desítku a SP ani sova tam nejsou.


Spell power:

Základní kámen dmg každého castera... takže velice důležitý stat. Podle mých propočtů z rawru je tento stat při gearu na počáteční úrovni (naxx gear) druhým nejsilnějším hned po hitu. Během ulduaru je však pomalu doháněn haste raitingem a při současném top gearu z ToC již pod haste dokonce klesá. Byť o téměř zanedbatelné hodnoty. Zde nejspíš není co více říkat. Spl power se prostě hodí v co největší míře.

Haste raiting:

Jak bylo naznačeno výše, při současném equipu z hard modů silnější stat, než-li spl power, který vám zajišťujě (nečekaně) rychlejší sesílání kouzel. Více se rozepíšu níže u gemování a enchantů, možná.

Crit raiting:

Nejslabší z raitingů pro arcane maga, především proto, že oproti fire nebo ffb těží arcane mage z critů podstatně méně. Chybí talenty, které by zařizovaly vyšší spell crit bonus dmg (jako je ve frost Ice Shards) nebo nějaký ten proc z critů aka Hot Streak ve fire. I tak se postupem času pozice critu (opět dle rawru) posiluje spolu s lepším gearem, nikdy však nedosáhne ani na spl power ani na haste. Pokud bychom hovořili o poměru 1:1.

Intelect:

Pro arcane maga velice důležitý stat, jednak zvyšuje maximální možné množství many (a tím i efekt Evocace, replenishmentu, magic absorption...) mimo to dává nějaký ten crit (1 int = 0.006% critu, respektive 1% critu = 166 int) a v neposlední řadě i nezanedbatelný boost spl poweru, díky talentu Mind Mastery (viz výše).
Nutné je říci, že čím vyšší je hodnota vaší maximální many, tím slabším statem se intelect stává v porovnání s ostatními staty. I tak zůstává silnějším statem, než-li crit.

Spirit:

Stat který zařídí nejen mana regen, ale především podstatnou část našeho crit raitingu, od toho se také odvozuje jeho hodnota k porovnání s ostatním staty. Tedy o něco slabší, než-li crit raiting.

No to je asi vse co sem "okopcil" sak priznejme si ze kdo by chtel psat takovehle sahodlouhe eseje ale dulezite je ze je to tu na foru ;.)

Kontakt

Vyhledávání

Addony pro instance a raid

Epgp
In-game addon sledující DKP body

Deadly Boss Mod
Modifikace, která vám v raidu ukáže, že např. boss se chystá použít nějaký skill

Omen Threat Meter
Addon, který měří threat u mobů, s jeho pomocí se Vám již nestane,že byste tankovi přebrali aggro
 

Důležité odkazy:

https://wow.herniweb.cz/  české stránky věnované WOW

mightandmagic.cz/anathema/ stránky realmu Anathema

www.wowhead.com oblíbená encyklopedie WOW